Samael Samael
606
BLOG

Jarosławie ratuj! Czyli rozterki leminga

Samael Samael Polityka Obserwuj notkę 14

Platforma tonie.
Co rozmawiam z jakimś Pisiorem to on tylko "Bul, bul, bul - he he he".
No właściwe nie tylko, czasami jeszcze dodaje "Chu..du.. i ku.. - he he he".

Przywalony tą błyskotliwą argumentacją zastanawiam się co robić. Potrzebne przewietrzenie, przebudowanie, potrzebne nowe! Co robić, co robić....

Potrzebne Nowe! Potrzebne Młode!
Przez moment nowocześnie i do tego PL pomyślałem, że może Petru. Ale uświadomiono mnie, że Petru to wcale nie nowe lecz stare po liftingu.

 RP    KW
Aby być trendy zachowałem parytet płciowy 1:1
Patrzę i patrzę, cholerne liftingi. Jak to można zgłupieć od tego fotoszopa...

Na dodatek Petru to podobnież Bankster. Stoi za nim Bank Swiatowy, Fundusz Walutowy, Balcerowiczi i InPost i Nowa Sól!
Jasny gwint! Kiedyś byli Masoni i Cykliści, teraz Banksterzy i Hipermarkety, masakra.

Więc może Pisiory mają rację? Może rzeczywiście tylko Jarosław Kaczyński?

JK     KP
Oto nowe i młode (parytet zachowany) i to bez żadnego liftingu.

Ale tu problem, bo PiS nie wie czy wystawi Jarosława. PiS w ogóle mało wie. Ogłosili bowiem, że to "Prezydent Duda wskaże Premiera". Czyli Prezydent Duda wie, a oni nie wiedzą. Będą czekać w napięciu kogo wskaże, nerwówka, nie zazdroszczę.

Może jednak Prezydent wskaże Jarosława?

Ale i wtedy klops. Bo Premier Kaczyński od razu złoży dymisję in blanco, bez daty. Ciekawe czy dymisja będzie tylko w jednym egzemplarzu czy w wielu.
Osobiście uważam, że powinien takie dymisje zlożyć na ręce Prezydenta, Ojca Dyrektora oraz na moje ręce.
Ja dymisję przyjmę bezzwłocznie i z radością. I wpiszę datę 11 lipca 2006

P.S.
Kiedyś było: "Nie zostanę Premierem jak mój brat będzie Prezydentem".
Teraz jest: "Nie zostanę Premierem jak Prezydent mnie nie wskaże, a jak mnie wskaże to złożę dymisję" lub w wersji rozszerzonej "Nie zostanę Premierem, bo zostanę Marszałkiem chyba, że Prezydent mnie wskaże, to wtedy zostanę i wtedy złożę dymisję".
Trochę się w tym pogubiłem, ale gdzie mi tam zrozumieć geniusz Prezesa.

I bądź tu mądry Lemingu :(

Samael
O mnie Samael

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka