Samael Samael
671
BLOG

WSI i SKOK - Laskusowi w odpowiedzi

Samael Samael Polityka Obserwuj notkę 33

Niejaki Tomek Laskus, student UW (uczy się jeszcze i chwała mu za to) spłodził notkę
http://tomek.laskus.salon24.pl/637729,jak-to-robi-wsi-skok-wolomin

Co wiedział to powiedział, ale bojaźliwie jakoś.

Panie Tomku odwagi!
Czemu się Pan z tą maczugą zatrzymałeś na 180 stopniach?
Ja powiem więcej 360 stopni!

Niech Pan zrobi następny śledczy krok. Np taki:

"Otóż siedzieli i szkody robili wredni agenci we WSI. Komorowski chciał ich wyczaić, dopaść i zneutralizować (głosował przecież przeciw rozwiązaniu WSI) ale jakoś nie zyskał poklasku.
I wtedy do WSI przychodzi Macierewiecz i mówi:
Nie koledzy nie będziecie się tu marnować, rozwalam tę wsi-budę
WSI to przeżytek. Zostajecie wysłani na front ważniejszy.
Tworzycie SKOK Wołomin.
Ciemny lud wpłaca kasę, a potem wiecie Panowie? Wszystko zgodnie z prawem
Jak Macierewicz kazał, tak agenci WSI zrobili."
/ historyjka niepotwierdzona /

Puknij sie Pan w makówkę Panie Laskus

PS 13:33
Drodzy Pisowcy.
Czy Wy w ogóle znacie słowa "drwina", "kpina", "ironia"?
Uprzejmie informuję, że moja notka w sposób ironiczny odnosi się do tekstu studenta Tomka. Specjalnie dla Was dodałem cudzysłów oraz stosowną adnotację :)

Przy okazji.
Może ktoś poda mi link do informacji, o których pisze Pani Wiesława
------------------------------------------------------------------
@WIESŁAWA
A nie pomyślal pan aby zwyczajnie sprawdzić w KRSie?
Tam te spółki kpt. Polaszczyka. są starannie opisane.
Dowie się pan równiez tego, ze prokurentem w jednej ze spólek kpt. Polaszczyka jest syn prezydenta Komorowskiego.
WIESŁAWA 11:25
-----
Jeszcze raz bardzo proszę o link KRS.
Ja znalazłem tylko:
http://www.krs-online.com.pl/fundacjapro-civili-krs-384301.html
Czy to ta fundacja?
Czy to ten kpt.Polaszczyk? Bo w KRS jest Folaszczyk Piotr

A jeśli to ta fundacja to w co mam kliknąć aby zobaczyć ten "staranny opis"?
Proszę mi wierzyć. Naprawdę chcę się dowiedzieć

SAMAEL12:22
 

Samael
O mnie Samael

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka